დღეს განვიხილეთ შემდეგი საკითხები:
1. როგორ შეუწყობს ხელს სასწავლო პროცესს მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები?
2. როგორ შეიძლება დავგეგმოთ მოსწავლეზე ორიენტირებული მიმდინარე შეფასება.
აქტივობები:
1. წავიკითხე სტანდარტებისა და მიზნების რუბრიკა.
2. გავხსენი ჩემი სასწავლო პროექტის გეგმა და ჩავწერე მიზანი.
3. წავიკითხე 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები, განახლებული ბლუმის ტაქსონომია, საგნობრივი სტანდარტი და მოვნიშნე მიზანთან შესაბამისი სტანდარტები, სააზროვნო დონეები, უნარ-ჩვევები და გადავიტანე სასწავლო პროექტის გეგმის შესაბამის გრაფაში.
ეს მოდული დამეხმარება იმაში, რომ მე შევძლო ისეთი სასწავლო პროექტის დაგეგმვა, რომელიც ორიენტირებული იქნება მოსწავლეებში 21-საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებაში და ბლუმის სააზროვნო დონეების მიღწევაში.
გმადლობთ.
No comments:
Post a Comment