თარგმნა

Wednesday, May 7, 2014

დღე მესამე


მესამე მოდულის რეფლექსია

     დღეს განვიხილეთ შემდეგი საკითხები:

     1. როგორ შეუწყობს ხელს სასწავლო პროცესს მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები?
           2. როგორ შეიძლება დავგეგმოთ მოსწავლეზე ორიენტირებული მიმდინარე შეფასება. 

     აქტივობები: 
                  1. წავიკითხე სტანდარტებისა და მიზნების რუბრიკა.
                   2. გავხსენი ჩემი სასწავლო პროექტის გეგმა და ჩავწერე მიზანი.
      3. წავიკითხე 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები, განახლებული ბლუმის ტაქსონომია, საგნობრივი სტანდარტი და მოვნიშნე მიზანთან შესაბამისი სტანდარტები, სააზროვნო დონეები, უნარ-ჩვევები და გადავიტანე სასწავლო პროექტის გეგმის შესაბამის გრაფაში.

   ეს მოდული დამეხმარება იმაში, რომ მე შევძლო ისეთი სასწავლო პროექტის დაგეგმვა, რომელიც ორიენტირებული იქნება მოსწავლეებში 21-საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებაში და ბლუმის სააზროვნო დონეების მიღწევაში.
                                                                                                                  გმადლობთ.


     

No comments:

Post a Comment